Свободни работни места

ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:

  • Конфигурира критичните за работата на мрежата устройства;
  • Работи върху решаването на проблеми, ескалирани от Центъра за управление;
  • При невъзможност да реши проблема в установения срок, действа съгласно процедурите за ескалация;
  • Работи в сътрудничество с други отдели в компанията върху планирането и имплементирането на нови технологии, продукти, или при промяна дизайна на мрежата;
  • Взема самостоятелни решения, свързани с отстраняване на откази, неизправности и възстановяване на качеството на услугите;
  • Съдейства при избора на програмно – апаратни средства за техническо обслужване и мониторинг на мрежата и услугите;
  • Следва установените процедури/ политики за работа в мрежата на компанията.

ОТ ВАС ОЧАКВАМЕ:

  • Висше техническо образование, в областта на комуникационните технологии или ИТ;
  • Допълнителни технически специализации – ще се считат за предимство;
  • Професионален опит в сферата на мрежовите технологии - минимум 3 години:
    • VoIP технологии – SIP, H.323, SS7, ISDN;
    • MPLS, Tag switching, Traffic engineering, QoS;
    • VPN – IPVPN, L2VPN, Tunneling;
    • Протоколи: Frame Relay, ATM, HDLC, PPP, TCP/ IP;
    • Маршрутизация:BGP-4, OSPF, EIGPR,IS-IS, RIP;
  • Компютърна грамотност – MS Office;
  • Много добро писмено и говоримо владеене на английски език;
  • Умение за работа в динамична среда и под напрежение, умение за работа в екип, умения за вземане на решения, гъвкавост, инициативност, аналитично мислене;
  • Свидетелство за управление на МПС.

Моля, попълвайте формата за автобиография от сайта на Овергаз. Попълнената форма изпращайте на e-mail: hr@overgas.bg, в срок до 14.09.2014 г. (включително), като отбелязвате позицията, за която кандидатствате и референтния й номер. Гарантираме конфиденциалност на вашите данни. Първоначалният подбор ще се извърши по документи. Контакт ще установим само с одобрените кандидати. Желаем успех на всички кандидати.

Формуляр за кандидатура за работа в Овергаз