13 Септември 2017

Интерактивни обяви за работа и видеоистории, които да привлекат нови служители в компанията - това предлага отборът победител в състезанието на 11-то издание на Стажантската академия на Овергаз. Освен преките си отговорности в процесите, стажантите тази година имаха месец, за да разработят цялостна комуникационна стратегия за позиционирането на Овергаз като добър работодател пред студентите. А резултатите са повече от впечатляващи. Голяма част от идеите на младите ни колеги могат и ще бъдат приложени на практика.

 

Отборът победител предложи развитие на рекламна кампания под наслов „Всеки има нужда от добра компания, стани част от моята!", която да представи Овергаз като избор за всеки млад, умен и можещ човек. За целта той предлага за всяка отделна позиция да се изготвя индивидуална обява, а освен основната информация в нея, да се добави поле, в което да се представи наш колега със снимка и мнение за компанията и работната атмосфера. Видеоисториите ще показват основните длъжности, за да могат кандидатстващите да придобият цялостна представа за дейността, атмосферата и културата на компанията.

 

Второто място спечели отборът, разработил нова концепция за популяризирането на Стажантската академия на корпоративния сайт и в социалните мрежи. Трети в класацията са колегите, предложили интерактивен кариерен сайт. Техният проект предвижда да се постави щанд на компанията във водещи университети и подготовката на "Student's survival kit" - комплект от наръчни материали, нужни на един студент, за да „оцелее", както и заснемането на 20-секундни клипове, представящи Овергаз, и излъчването им в киносалоните по цялата страна.

 

Вижте тук какво разказаха стажантите за Академията на Овергаз тази година.

 

Свободните стажантски позиции можете да следите на https://overgas.recruiterbox.com/