Open positions

Open positions

Overgas is the largest private investor in the gas sector in Bulgaria. The company implements the full technological cycle: design, delivery, construction, investor control, maintenance and operation of gas distribution networks. Turnkey gasification.
If you want to become part of our team, apply by selecting a suitable position for you.

Мениджър "Корпоративни клиенти"

"Овергаз Мрежи" АД търси опитен и мотивиран търговец с ориентация към резултати и отношение към клиентите, който да се присъедини към екипа на компанията и да допринесе за постигане на целите, свързани с привличането на нови корпоративни клиенти.

ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:

  • Отговаря за изготвяне, защита и изпълнение на бизнес плана на дейността по присъединяване на нови корпоративни клиенти към газоразпределителната мрежа и такива снабдявани с компресиран природен газ.
  • Отговаря за изпълнението на план на продажби на природен газ за присъединени корпоративни клиенти.
  • Представлява компанията в процеса по присъединяване на нови корпоративни клиенти.
  • Участва в създаване на политики, стратегии и бизнес планове за развитие на пазара на дистрибуция на природен газ за корпоративни клиенти по реален или виртуален газопровод (компресиран природен газ).
  • Отговаря за поддържане и развитие на информационната система на компанията, която служи за работа с корпоративните клиенти.
  • Отговаря за развитието и подобряването на предлаганите от компанията продукти и услуги, в т.ч. възлага рекламни кампании, кампании за проучвания на нагласите на клиентите и др.
  • Организира подготовката по участие в процедури по Закона за обществените поръчки за доставката на природен газ за общински и държавни институции.
  • Участва в изготвяне на инвестиционната програма на дружеството.

ОТ ВАС ОЧАКВАМЕ:

  • Висше техническо или икономическо образование – степен Магистър;
  • Минимум 5 години търговски опит, от които минимум 3 години опит в продажби в енергийния/ютилити сектор;
  • Отлични умения за работа с MS Office (Word, Excel, PowerPoint); опит при работа със софтуер за обслужване на клиенти (CRM);
  • Работно ниво на владеене на английски език (ниво B2);
  • Шофьорска книжка - Категория B;
  • Отлични умения за бизнес комуникация и водене на преговори, ориентираност към постигане на резултати и умения за изпълнения на поставените задачи в кратки срокове, умения за планиране и организиране, изграждане на екип и ефективна комуникация в него, добри аналитични умения, инициативност, асертивност, умения за разрешаване на конфликти, наставничество, конфиденциалност.

КАКВО ПРЕДЛАГАМЕ:

  • Да придобиете опит и да станете част от компанията лидер на пазара за разпределение на природен газ;
  • Атрактивно възнаграждение и разнообразни допълнителни придобивки (сред които ваучери за храна, допълнително здравно осигуряване, застраховка „Живот“, до 4 дни допълнителен отпуск за Коледно-Новогодишните празници и  финансиране на част от образователната услуга в нашата детска градина „Слънчево Зайче“ и/или училище „Българско Школо“);
  • Професионални обучения и възможност за развитие в динамична работна среда с много предизвикателни проекти.
Ако представената възможност Ви звучи интригуващо, моля, кандидатствайте чрез линка по-долу.
 
Гарантираме конфиденциалността на Вашите данни. Може да се запознаете с Политиката за поверителност на личните данни, обработвани в процедури за подбор на персонал за Групата Овергаз, тук.  Желаем Ви успех!
Apply View all