If you want to become part of our team, apply by selecting a suitable position for you.
Експерт в "Контактен център"
ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
- Обслужване на входящи и изходящи обаждания;
- Осигуряване на максимална удовлетвореност сред клиентите, потърсили контакт с дружеството чрез националния информационен телефон;
- Отговаряне на запитвания, постъпили през електронна поща;
- Активно промотиране на продуктите и услугите на дружеството чрез предоставяне на информация по разбираем и достъпен за клиента начин;
- Предоставяне на информация за всички активни промоции, кампании и оферти в групата на Овергаз;
- Участие в провеждане на телефонни проучвания, кампании, информационни инициативи;
- Провеждане на изходящи обаждания за предупреждение преди спиране на газоподаването;
- Приемане и обработка на постъпили молби, жалби и запитвания;
- Изготвяне на доклади, справки, отчети и становища.
ОТ ВАС ОЧАКВАМЕ:
- Висше икономическо и/или техническо образование;
- Професионален опит като оператор в Контактен център и/ или опит с клиенти ще се счита за предимство;
- Компютърна грамотност- много добро владеене на MS Office. Опит с информационни системи за обслужване на клиенти – CRM, Billing, ще се счита за предимство;
- Езикова подготовка – английски език на работно ниво;
- Отлични писмени и комуникативни умения, умение за работа в екип; отговорност и организираност, умение за взимане на решения, клиентоориентирано поведение.
Ако проявявате интерес към предоставената възможност, моля, кандидатствайте чрез линка по-долу.
Желаем Ви успех.
Гарантираме конфиденциалността на Вашите данни. Може да се запознаете с Политиката за поверителност на личните данни, обработвани в процедури за подбор на персонал за Групата Овергаз, тук.