Овергаз е най-големият частен инвеститор в газовия сектор на България. Компанията осъществява пълния технологичен цикъл - проектиране, доставка, строителство, инвеститорски контрол, поддръжка и експлоатация на газоразпределителни мрежи. Газификация "до ключ".
Ако искате да станете част от нашия екип, кандидатствайте като изберете подходяща за Вас позиция.
Експерт „Икономически анализи и оценки”
"Овергаз Холдинг" АД обявява ВЪТРЕШЕН и ВЪНШЕН подбор, като търси опитен професионалист в сферата на финансите, който да се присъедини към екипа на компанията и да допринесе за постигане на целите й в областта на икономическите анализи и оценки.
ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
- Изготвя/валидира оценка на икономическата ефективност на нови проекти, в т.ч.:
- определя размера на очаквания икономически ефект (NPV, IRR) от реализацията на проекта;
- определя срока за възвръщане на средствата, използвани за реализация на проекта за подобрение;
- определя параметрите на основните пазарни и икономически фактори, които се явяват условия за постигане на целите на съответния проект (в т.ч. анализ на чувствителността);
- мониторинг и предложения за коригиращи действия при настъпване на промени в основните пазарни и икономически фактори.
- Изготвя становища по представени материали за провеждане на Съвет на директорите на дружествата от Групата Овергаз Холдинг, в т.ч. анализ на изпълнението на финансовия план и становище по актуализирания финансов план на съответното дружество.
- Изготвя оценки на компании.
- Участва в разработването на работни документи от Системата за управление на качеството (СУК), свързани с дейността на процес „Икономически анализи и оценки“.
ОТ ВАС ОЧАКВАМЕ:
- Висше образование, степен магистър по „Финанси”, „Финансов мениджмънт”, „Стопанско управление” или друга сходна специалност.
- Специализации CFA, ACCA и/или друг сходен сертификат ще се счита за предимство.
- Професионален опит - минимум 2 години в областта на корпоративния анализ, оценката на компании и/или инвестиционни проекти и/или финансовото планиране, както и опит с МСФО.
- Отлични умения за работа с програмните продукти от пакета на MS Office. Опит със SAP, AJUR или друг финансов или счетоводен софтуер ще се счита за предимство.
- Добро владеене на английски език.
- Интереси и желание за развите в областта на корпоративния анализ и финансовия мениджмънт.
- Организираност, комуникативност, креативност, коректност, отговорност и инициативност.
- Умения за работа в екип, отлични аналитични и добри математически умения, с възможности за самостоятелно вземане на решения и отстояване на позицията.
КАКВО ПРЕДЛАГАМЕ:
- Да придобиете опит в голяма холдингова структура, като станете част от Групата на Овергаз.
- Атрактивно възнаграждение и разнообразни допълнителни придобивки (сред които допълнително здравно осигуряване, застраховка „Живот“, до 4 дни допълнителен отпуск за Коледно-Новогодишните празници и финансиране на част от образователната услуга в нашата детска градина „Слънчево Зайче“ и/или училище „Българско Школо“).
- Професионални обучения и възможност за развитие в динамична работна среда с много предизвикателни проекти.
Ако проявявате интерес към предоставената възможност, моля, кандидатствайте чрез линка по-долу. Желаем Ви успех!
Гарантираме конфиденциалността на Вашите данни. Може да се запознаете с Политиката за поверителност на личните данни, обработвани в процедури за подбор на персонал за Групата Овергаз, тук.
Кандидатствай
Виж всички