„Овергаз“ получи престижно отличие от Българския форум на бизнес лидерите

„Овергаз Мрежи“ АД получи престижно отличие от Българския форум на бизнес лидерите (БФБЛ), който на 19 март връчи наградите в 21-ото издание на националния конкурс за корпоративна социална отговорност. В категорията „Маркетинг, свързан с кауза“ най-голямото газоразпределително дружество в България се нареди на второ място като признание за успешната и значима кампания „Дари за Светулка, Овергаз ще удвои!“. Инициативата получи силна обществена подкрепаза три месеца повече от 300 дарители от цялата страна събраха над 36 000 лева, които бяха удвоени от „Овергаз“ и дарени за цялостното обновяване на детските отделения в болниците в Ловеч и Велико Търново.

Наградата бе връчена от кмета на град София Васил Терзиев на Анна Прешелкова, изпълнителен директор на „Овергаз Мрежи“ АД. Тя изтъкна, че това е важна инициатива с благородна кауза, която е дала възможност и на служителите, и на клиентите, и на местните общности да проявят съпричастност и да дарят. Надежда Рангелова, председател на фондация „За Доброто“, изрази благодарност и подчерта, че ценната помощ е дошла във финалния, решаващ момент от обновяването на двете детски отделения.

В националния конкурс тази година участваха 126 корпоративни инициативи с кауза, като 82 са кандидатствалите компании. Годишните награди за отговорен бизнес на БФБЛ са учредени през 2003 година. Целта им е да популяризират дейностите на компаниите с най-сериозен принос към корпоративната социална отговорност в България и да мотивират останалите фирми да развиват активна социална политика.

В категорията „Маркетинг, свързан с кауза“ победител е „dm България“ за кампанията „Giving Friday“. Инициативата на голямата търговска верига е да се дарява процент от дневния оборот на всички магазини в подкрепа на SOS Детски селища. На трето място се нареди bTV Media Group с инициативата „Зелената седмица“, която насочва вниманието към устойчиви практики за ограничаване на климатичните въздействия.

Това е второ отличие на национално ниво за успешната кампания на „Овергаз Мрежи“, след като в края на февруари дружеството получи сребърен знак „Отговорна компания – отговорни служители“ от фондация BCause.

Други новини